2009年9月14日星期一

ish...

i wrote all the gibberish on my exam papers which made them become rubbish...

i'm gonna sleep in the coffin, but i wish sleeping in the coffin is more comfortable than sleeping on my old bed.

8 条评论:

十二· 说...

怎么?考得不好?

holala^^ 说...

aiyo~~ don gif up la.. after u gone thru it, u wil feel great satisfaction... don worry.. b hapi~

雨夜小鬼 说...

虫子会慢慢侵袭烂棺木,
蛇鼠其一将占之为家...

一定不会舒服。>.<

singing maniac 说...

给kangli:答案写不出来...

给在那角落:还好啦...没有很难过只是不爽我自己一下!下次会加把劲!

给雨夜小鬼:你在吓我吗?哈哈...等我死了就没感觉了,管它是大蟒蛇还是米奇老鼠...可是我还不想死...应该只是去暂住一下...我会起来的!

sing 说...

不要不爽啦~你尽力了!加油!^___^

缘铃 说...

他们讲完了,我只能说加油,加油,再加油~!

Ivan Liaw 说...

are you sure that sleeping in d coffin is more comfortable than your old bed?

singing maniac 说...

给sing:对!加油!我一定可以做得更好!

给缘铃:加油!加油!加油!

给天狼星:no, i'm not sure about it...so i change my decision.